MENU
Lelewela 1.

Dodał: vooiteg° - Data: 2017-05-23 18:03:21 - Odsłon: 942
01 kwietnia 2017

Data: 2017:04:01 09:33:48   ISO: 160   Ogniskowa: 25 mm   Aparat: Panasonic DMC-GF6   Przysłona: f/11   Ekspozycja: 10/4000 s  


  • /foto/190/190999m.jpg
    1890 - 1910
  • /foto/7346/7346668m.jpg
    1899
  • /foto/176/176569m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/313/313635m.jpg
    1908
  • /foto/101/101444m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/8970/8970646m.jpg
    2007
  • /foto/9067/9067370m.jpg
    2007
  • /foto/9080/9080962m.jpg
    2007
  • /foto/9080/9080964m.jpg
    2007
  • /foto/9103/9103145m.jpg
    2008
  • /foto/228/228638m.jpg
    2008
  • /foto/3658/3658754m.jpg
    2008
  • /foto/3658/3658784m.jpg
    2008
  • /foto/365/365604m.jpg
    2011
  • /foto/3344/3344877m.jpg
    2012
  • /foto/4265/4265909m.jpg
    2013
  • /foto/4595/4595492m.jpg
    2014
  • /foto/4595/4595493m.jpg
    2014
  • /foto/5066/5066453m.jpg
    2014
  • /foto/5602/5602564m.jpg
    2015
  • /foto/6655/6655652m.jpg
    2017
  • /foto/6575/6575568m.jpg
    2017
  • /foto/6686/6686796m.jpg
    2017
  • /foto/6776/6776756m.jpg
    2017
  • /foto/6810/6810469m.jpg
    2017
  • /foto/6810/6810489m.jpg
    2017
  • /foto/6819/6819807m.jpg
    2017
  • /foto/6840/6840901m.jpg
    2017
  • /foto/6843/6843244m.jpg
    2017
  • /foto/7001/7001352m.jpg
    2017
  • /foto/8783/8783957m.jpg
    2020
  • /foto/8783/8783958m.jpg
    2020
  • /foto/8970/8970654m.jpg
    2020
  • /foto/8970/8970685m.jpg
    2020
  • /foto/9250/9250876m.jpg
    2021
  • /foto/9307/9307616m.jpg
    2021
  • /foto/9745/9745524m.jpg
    2021
  • /foto/9745/9745526m.jpg
    2021

vooiteg°

Poprzednie: Dom nr 8 Strona Główna Następne: 2013 - 2017 Budowa galerii handlowej Wroclavia


Ryszard Kumorek | 2017-05-23 18:40:54
Na tym zdjęciu widać dokładnie, jak podniesiono poziom jezdni podczas ostatniej przebudowy ul. Wrocławskiej w drugiej połowie lat sześćdziesiątych. Oryginalna, brukowana ul. Wrocławska i zaczynająca się w tym miejscu ul. Lelewela była na poziomie okienek piwnicznych. W tym miejscu przewyższenie nad nimi wyniosło prawie półtora metra. Przypuszczam, że wszystko to miało na celu zniwelowanie - chociaż w małym zakresie - stromizny ul. Wrocławskiej, która zaczynała się od tego miejsca, jak również pochylono nieco płaszczyznę jezdni na zakręcie, aby zminimalizować siłę odśrodkową. Ale to tylko moje przypuszczenie.
vooiteg | 2017-05-23 20:59:50
Ale tym samym zjazd (w i tak mało dogodną) ul. Lelewela stał się węższy i bardziej stromy.